manifesten.

Breng je merkwaarden tot leven

Het formuleren van de merkwaarden? Of een manifest schrijven? Vakwerk, waarbij je elk woord moet afwegen — en tegelijk maximaal moet inspireren.

Wij

  • Voor Vodafone Business schreef ik de brand story.
  • Temper, het platform voor tijdelijk werk, wilde graag z’n purpose, missie en waarden strak en helder geformuleerd hebben.
  • Pensioenfonds ABP vroeg aan Deloitte Digital om een manifest in videovorm. Samen met Matthé Stet schreef ik het script.
  • Voor Etergo, een nieuw elektrischescootermerk van Nederlandse bodem, beschreef ik samen met Momkai de merkessentie en de tone of voice.
  • Het nieuwe virtuele Oncode Institute, dat niet alleen een naam maar ook een statement of principles nodig had. Ik schreef het samen met Harald Dunnink.
  • GITP en PiCompany, beide actief in human resources, waren na de fusie op zoek naar een eenduidig merkverhaal. Mooie kluif.
  • Staatsloterij zocht en kreeg een frisse blik op haar merkwaarden en een manifest.
  • IT-organisaties als Enrise en Bakker&Spees, die hun missie met bevlogenheid wilden laten verwoorden.
  • Het nieuwe Migrainefonds, dat helder en overtuigend neergezet moest worden.
  • Voor Studio Louter beschreef ik samen met Momkai de merkpositionering.
  • De Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde, zeg maar KNMT,  die een strategisch document van ruim 20 pagina’s wilde terugbrengen tot een inspirerend manifest.
  • Nederlands grootste uitgeverij voor de zorg, Bohn Stafleu van Loghum, bestelde een merkmanifest. En een tweede, voor hun nieuwe merk Learning Ibis.
  • En voor cateraar Hete Peper schreef ik met plezier een scherpe brand story.