de visie van deloitte.

Deloitte-T-Shirt

Samen met Deloitte schrijf ik regelmatig over de meest uiteenlopende onderwerpen. Veel van die projecten gaan als volgt. Eerst is er de briefing en daarna interview ik enkele partners of directors die goed thuis zijn in de materie. Die gesprekken werk ik uit tot een basistekst, waar de interviewees vervolgens op kunnen reageren. Zo maken we samen een verhaal dat de visie van Deloitte op het onderwerp goed neerzet.

Het levert verhalen op die echt ergens over gaan. Een e-book over het vertrouwen in de overheid en het belang van de menselijke maat. Een serie artikelen over de overheid van de toekomst. Over digitale veiligheid en over de energietransitie. Over stikstof en het woningtekort. Maar bijvoorbeeld ook een whitepaper met tips om van de ‘Wet open overheid’ alsnog een succes te maken. Wat het onderwerp ook is en hoe het resultaat er ook uitziet, de teksten zijn steeds in de tone of voice van Deloitte: confident, clear, human. Altijd informatief, soms opiniërend.

En ik, ik ben een bofkont, omdat ik steeds opnieuw in een actueel onderwerp mag duiken.