b2b waar muziek in zit.

Samen met creative director André Bouwman van The Young heb ik de nieuwe campagne bedacht ‘Beequip begrijpt wat je beweegt’, voor het Rotterdamse leasebedrijf dat zwaar rollend materieel financiert. Rippertand en kantelbak, boomwortelboor en grastegelklem, kanteldraaiconnector en schuifzeilentrailer: pure poëzie, die wereld.

Beequip - Print A4 - Bouwen Beequip - Print A4 - Dromen Beequip - Print A4 - Gelukkig_Pagina_3

En, omdat ons concept ‘Levenslied’ heet, voor het eerst van mijn leven twee heuse Nederlandstalige liederen  geschreven. Een smartlap voor Henk Wijngaard, over het truckersbestaan, en een feestnummer voor John de Bever, over het grondverzet. Jazeker, ik begrijp wat je beweegt.

Tranen op het stuurLevenslied

Bureau: The Young
Creative direction: André Bouwman
Strategie: Femke de Jonge