manifesten.

Breng je merkwaarden tot leven

Het formuleren van de merkwaarden? Of een manifest schrijven? Ik doe het met veel plezier. En deed het de afgelopen tijd voor opdrachtgevers in allerlei soorten en maten.

  • Het nieuwe virtuele Oncode Institute, dat een manifest nodig had. Ik schreef het samen met Harald Dunnink.
  • De ziekenhuizen Franciscus en Lievensberg, die gingen fuseren en op zoek waren naar een nieuw gezicht.
  • De internationale keten van advocatenkantoren Gimbrère die zich duidelijker wilde profileren.
  • De Staatsloterij die een frisse blik zocht op haar merkwaarden.
  • IT-organisaties als Enrise en Bakker&Spees, die hun missie met bevlogenheid wilden laten verwoorden.
  • Het nieuwe Migrainefonds, dat helder en overtuigend neergezet moest worden.
  • Huiswerkinstituut FlorenciPlus dat meer onderscheid in de markt wilde creëren.
  • De Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde die een strategisch document van ruim 20 pagina’s wilde terugbrengen tot een inspirerend manifest.
  • Nederlands grootste uitgeverij voor de zorg: Bohn Stafleu van Loghum.